Tudásbázis
Tudásbázis: Publikus
TBKALT059 - Digitális aláírás használata
Posted by Csaba Molnár, Utoljára módosította Rómeó Simon on 2024 January 05 - 10:08

Digitális aláírás

A gördülékenyebb munkavégzés szempontjából űrlapjainkat a lehető leggyorsabban tudja kitölteni, időt és energiát spórolva
napjaink új lehetőségét a digitális aláírást használva. Így nem szükséges kinyomtatnia a dokumentumokat a hitelesítéshez
elegendő megadnia digitális aláírását a véglegesítéshez. Ebben a dokumentumban erről olvashat információkat.

Az aláírásra vonatkozó törvények országonként változhatnak, de a legtöbb azonos elveken nyugszik.
Az Adobe Sign alkalmazást egyedüliként úgy tervezték, hogy bárhol is szeretné használni, szervezete teljesíteni tudja
az elektronikus aláírási követelményeket – amellett, hogy megfelel saját belső irányelveinek.
A globális jogszabályokról a digitális aláírásra vonatkozóan további információt itt talál. Az Adobe Sign használatával
egyszerűen vezethet be elektronikus aláírásokat minden részlegbe és folyamatba – teljesen digitális aláírási módszert
hozva létre az egész vállalatban és világszerte. Több lehetőség is rendelkezésre áll a hitelesítésre.
Elküldheti a megfelelő személynek a kitöltendő űrlapot, illetve létrehozhatja, vagy hozzáadhatja saját aláírását.

Az űrlapon szereplő aláírásmezőre kattintva megjelenik egy párbeszédablak, ahol létrehozható az aláírás.

Digitális azonosító konfigurálásával hozhatja létre aláírását. Két opció közül választhat, méghozzá
Mentés fájlba és Mentés a Windows Certificate Store-ba. Utóbbi alkalmazásával újratelepítés során esetlegesen elvesztheti azonosítóját
így a fájlba való mentést javasoljuk. Amennyiben még nem rendelkezik digitális azonosítóval, első lépésként kattintson az
Új digitális azonosító létrehozása opcióra, majd nyomjon a Folytatás gombra.

Adatait a következő mezőkbe adja meg, majd nyomjon a Folytatás gombra.

A megfelelő mappába való mentés után meg is jelenik a listában a digitális azonosító lejárati dátummal.

Folytatás után megjeleníti az aláírást a pontos dátummal. Az alsó mezőbe be kell írni a megadott jelszavát, amellyel azonosítja magát.
Aláírás gombra kattintva jóváhagyja a dokumentumot és elhelyezi az azonosítóját.

Amennyiben már rendelkezik aláírással, használhatja a Digitális azonosító használata fájlból opciót.

Ezután már csak annyi a teendője, hogy kiválasztja az elmentett azonosítóját és megadja jelszavát.
A digitális azonosítással kapcsolatba további információt itt talál.

(0 szavazat(ok))
Hasznos
Nem hasznos

Kommentek (0)