Tudásbázis
Tudásbázis: Publikus
TBKALT027 - Hibajelentés és segítségkérés - EuroSolid Support
Posted by Csaba Molnár, Utoljára módosította Rómeó Simon on 2024 January 05 - 10:05

hibajelentés segítség support

Hibabejelentés és segítségkérés – EuroSolid Support

Szoftverkövetéssel rendelkező ügyfeleink teljes körűen igénybe vehetik a terméktámogatást.
Kérdéseket tehetnek fel a program beállításaival, funkcióival kapcsolatban.
Segítséget kérhetnek a tervezésben, a program minél jobb személyre szabásában és a legkisebb hibák elhárításában is.

Szoftverkövetéssel nem rendelkező ügyfeleinknek csak kritikus esetben tudunk segíteni pl. Nem indul el a program, vagy nem sikerül az aktiváció.

Regisztráció és hibajegy beküldése

E-mailen keresztül

Ha hibát észlel, vagy valamilyen technikai jellegű kérdése van, akkor küldjön egy e-mailt a support@eurosolid.hu
e-mail címre. Amennyiben még nem regisztrált az oldalra, akkor a rendszer automatikusan elvégzi a regisztrációt
és egy válasz e-mailben elküldi a bejelentkezéshez szükséges adatokat.

Egy külön levélben küldi a rendszer a hibajegyhez tartozó adatokat, amelyben szerepel a hibajegy azonosítója és egy link,
amire kattintva - bejelentkezés után - az online felületen tudja követni a hibajegy állapotát.

Online felületen

Böngészőjében lépjen a https://support.eurosolid.hu/ címre és kattintson a Regisztráció ikonra.

Bejelentkezés után a Hibajegy beküldése opcióval tud új hibajegyet beküldeni.

Kattintson a Következő >> gombra és A hibajegy részletei oldalon töltse ki az űrlapot, majd kattintson az Elküld gombra.

Hibajegy tartalma

Tárgy mező

  • Rövid leírás a problémáról és a folyamatról
  • Lehetőség szerint tartalmazza a terméket/modult (SOLIDWORKS, PDM, Composer, Simulation, stb.)
  • 1014-es hibaüzenet SolidWorks telepítés közben
  • Ha egy meglévő hibajegyre válaszol, akkor a tárgymezőt ne módosítsa (a sorozatszámmal azonosítjuk,
    hogy meglévő hibajegyhez érkezett válasz, vagy új hibajegyről van szó – nincs sorozatszám a tárgymezőben)
  • Ha más témában szeretne kérdezni, akkor kérjük, hogy új levelet küldjön a support@eurosolid.hu címre és győződjön meg arról,
    hogy régebbi azonosítószám nincs sem a tárgy mezőben, sem a szöveg tartalmában

Szövegtörzs

  • Kérjük, írja meg a termék nevét, verzióját, szervízcsomagját
  • Kérjük, részletezze a problémát
    • Mi a hiba?
    • Milyen programot/modult/folyamatot érint a probléma?
    • Mikor jelentkezik a hiba?
    • Volt valami előzmény, ami után a problémát észlelte? (pl. Frissítés, gépcsere, stb.)
    • Csak Önnél, vagy másnál is előfordul a hiba?
    • Csak bizonyos fájlok esetében jelenetezik a probléma?
  • Amennyiben túl összetettnek ítéli meg a problémát, kérjük, hogy írja meg pár szóban, hogy miről lenne szó és jelezze a levélben,
    hogy visszahívást szeretne kérni (telefonszámát mindenképpen adja meg)
  • Ha aktiválási probléma merül fel, akkor kérjük, hogy szériaszáma (licenc) utolsó 4 karakterét is küldje el a levélben
  • Kérjük, hogy elérhetőségeit minden esetben adja meg, hogy minél hatékonyabban tudjuk megoldani a problémát

Mellékletek

  • Maximum 10Mb-ig tud egy levélben fájlokat csatolni. Ha ennél nagyobb terjedelmű, akkor kérjük,
    jelezze és biztosítunk Önnek egy biztonságos feltöltési felületet, ahová fel tudja tölteni a fájlokat
  • Ha több fájlt szeretne küldeni, akkor kérjük, hogy előtte csomagolja be a fájlokat (ZIP)
  • Kérjük, hogy a mellékletek minősége megfelelő legyen, olvasható és értelmezhető
  • Ha bizonyos fájlokkal kapcsolatban van hiba, akkor kérjük, hogy csatolja a fájlokat (csomagolva)
    és használja a hibafelvevő programunkat SOLIDWORKS RX hibafelvevő programot.
    Bővebben: [TBKALT016].

Amennyiben szükség van titoktartási nyilatkozatra, kérjük, hogy jelezze a support@eurosolid.hu címen.

Hibajegy követése

A beérkezett hibajegyek a következő állapotokban lehetnek:

  • Nyitott (a hibajegy beérkezett és feldolgozás alatt van),
  • Folyamatban van (a hibajegy beérkezett és a megoldása folyamatban van),
  • Válaszra vár (a hibajegy beérkezett és valamilyen visszajelzést várunk Öntől),
  • Lezárt (a hibajegy megoldódott így lezártuk).

Amennyiben a hibajegy állapota Válaszra vár, a rendszer 3 nap inaktivitás után automatikusan fog küldeni egy emlékeztető levelet,
majd 5 nap után lezárja a hibajegyet. Amennyiben a hibajegy lezáródott, de Ön úgy érzi, hogy még nincs lezárható állapotban,
válaszoljon a hibajegyre, és az automatikusan újra megnyílik.

 



Mellékletek 
 
(0 szavazat(ok))
Hasznos
Nem hasznos

Kommentek (0)